روغن های ترکیبی گیاهی

  • ۰
  • ۰

مهم‎‌ترین دلایل ریزش ابرو چیست؟

مانند ریزش مو سر، ریزش ابرو نیز دلایل و مشکلات خاص خودش را دارد؛ که می تواند به آسانی با خرید روغن برای ابرو حل شود. اما قبل از پرداختن به قدرت و کنترل شرایط به واسطه خرید روغن برای ابرو بهتر است به مهم ترین دلایل ریزش ابرو بپردازیم.

  • عفونت : شرایط عفونی می‌تواند به طور مستقیم به فولیکول مو ابرو، شفت یا محور آن، یا ایجاد التهاب در منطقه که موهای ابرو برداشته می شود، تاثیر بگذارد. ریزش ابرو یک نشانه مهم از وجود مشکلاتی مانند سیفلیس است.
  • عفونت‌ های قارچی: مانند عفونت هایی که روی پوست سر هستند، عفونت ‌های قارچی می‌توانند روی موهای ابرو تاثیر گذاشته، و به طور معمول منجر به از دست رفتن موی موقتی این بخش از صورت شوند. که البته با خرید روغن برای ابرو قابل درمان و کنترل جهت رویش مجدد خواهد بود.
  • بیماری هانسن: می‌تواند به منطقه پیشانی نفوذ کند که منجر به ریزش ابروها ‌شود.
  • سیفلیس: بیماری سیفلیس می‌تواند باعث از دست رفتن موهای ابرو در مراحل پیشرفته خود شود.

ریزش ابرو به دلایل مشکلات درونی بدن

چیزی که بیشتر مردم در ابتدا متوجه آن نمی‌شوند، این است که ریزش ابرو اغلب نشانه یک بیماری درونی در بدن است. این بیماری های درونی با تشخیص و کنترل قابل درمان هستند. مثال کلاسیک این موضوع، تیروئید فعال یا بیش از حد فعال است. غده تیروئید در بدن ما نقش بزرگی بازی می‌کند بنابراین مهم است که هر گونه مشکل تیروئید به درستی درمان شود. به ویژه ، از دست دادن بخش خارجی سوم ابرو نشانه بارز تیروئید فعال است. خوشبختانه، شرایط تیروئید به راحتی قابل‌درمان هستند، معمولا با داروهایی که پزشک متخصص ارائه می دهد این مشکل قابل حل است.

اما این داروها به طور کلی تاثیری بر رشد و تقویت ابرو نمی گذارند. چرا که ابروها باید دوباره رشد مجدد خویش را از سر بگیرند. اما همیشه این احتمال وجود دارد که این اتفاق به درستی رخ ندهد. با کمک خرید روغن برای ابرو و طی مصرف دوره ای جای نگرانی از بابت رشد مجدد ابرو ها و تقویت شان وجود نخواهد داشت. اختلالات هورمونی، بیماری‌های خود ایمنی ( در ادامه توضیح داده می شود) و نقص‌های غذایی نیز ممکن است با ریزش ابرو در ارتباط باشند، که با خرید روغن برای ابرو هم قابل درمان خواهند بود.

در برخی موارد، ریزش مو می‌تواند واکنشی به یک دارو خاص باشد. اما برای رفع این مشکل و رشد مجدد ابروهای از دست رفته در اثر عوامل مذکور می توانیم به خرید روغن برای ابرو رجوع کنیم. خرید روغن برای ابرو با خواص مناسب و طبیعی کمک می کند تا ابرو های از دست رفته مجدداً رشد کنند، و شما دیگر شاهد جای خالی و کم پشت شدن آنها نباشید.

 

ادامه مطلب

  • ۹۸/۰۷/۱۳
  • ایمان رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی