روغن های ترکیبی گیاهی

  • ۰
  • ۰

روغن رویش مجدد مو

رویش و تقویت مو عمدتاً به پروتئینی که به بدن وارد می شود، ارتباط دارد. دکتر فاطیما کودی استنفورد، پزشک متخصص بیماری ‌های چاقی در بیمارستان عمومی ماساچوست می‌گوید که: همه این ها به مواد مغذی که بدن دریافت می کند و باعث جلوگیری از ریزش مو می شود، ارتباط پیدا می کند. او توضیح می‌دهد که: «مردم اغلب وقتی وزن کم می‌کنند به اندازه کافی پروتئین و روی به دست نمی‌آورند. و وقتی که به اندازه کافی پروتئین و روی بدست نیاورید، بدن شما باید تصمیم بگیرد که پروتئین و روی را کجا ارسال کند». استنفورد می‌گوید: «با توجه به اینکه رساندن پروتئین به موهایتان برای زنده ماندن فرد حیاتی نیست، بنابراین پروتئین به سمت ارگان های ضروری بدن ارسال شده و در نتیجه موهای شما دچار ریزش می شود». اما خبر خوب چیست؟

اگر قصد کاهش وزن را داشته باشید، جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید با تغذیه درست و استفاده از روغن افزایش ضخامت مو به جلوگیری از ریزش مو و پروسه نازک شدن بخشی از موهایی که دچار ریزش آنی نمی شوند، کمک کنید. روغن افزایش ضخامت مو با نام روغن ترکیبی گیاهی سوپر میکس مو در کنار روغن ترکیبی گیاهی میکس مو می توانند شادابی، پرپشتی و درخشندگی را به ارمغان بیاورند. البته این روغن ها برای جلوگیری از ریزش مو نیز بسیار ویژه عمل می کنند. و هر کدام با نوع مصرف خاص خود می توانند پس از دوره استفاده کوتاهی نتایج نهایی درخشانی را به شما ارائه دهند.

همچنین در کنار استفاده از این روغن ها جهت جلوگیری از ریزش مو  و افزایش ضخامت آن باید به فکر مصرف پروتئین کافی برای بدن خود جهت رشد و افزایش موها از داخل باشید. بنابراین اگر قصد کاهش وزن زیاد یا حتی متوسط را دارید بهتر است، حساب پروتئین مصرفی خود را به طور دقیق داشته باشید. در این صورت می توانید مطمئن شوید که هم وزن خود را تا اندازه لازم کاهش می دهید، و هم پروتئین لازم را برای جلوگیری از ریزش مو به بدن وارد می کنید. مقدار توصیه شده پروتئین مصرفی باید حدود 46 گرم باشد. اما برای اطمینان بیشتر می توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا میزان استفاده از آن را بسته به بدن شما و توانایی آن محاسبه نماید.

https://oil-ir.com/

  • ۹۸/۰۷/۰۸
  • ایمان رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی